2 Aralık 2013 Pazartesi

benim ŞEKER kurabiyelerimmm

UĞUR BÖCÜKLERİMMM ve TAVŞANLARIMMM                           

İnsan , iyi şeyler üretmenin tadını alınca , üretmekten vazgeçmek istemiyor.Her seferinde daha bir iştiyakla , heyecanla hazırlanıyor uğraşlarına.Benim ŞEKER kurabiyelerimin üretimi de tam da böyle başladı.Biricik oğlum Kağan'ın ""ilk"" doğum gününe 2 ay kadar var fakat önceden hazırlık amacıyla şeker kurabiye ürünlerine göz gezdirdim. Ve her denememde bir yenisi için heyecanlandım. Özel günler kadar özel olması için sonuna kadar da çaba harcadım.Sonuç? Benim açımdam tatmin edici oldu:) Ardından tema tema çalışmaya başladım.Her bir çeşit, hayal dünyamdan ve örnek aldıklarımdan katkılarla bir diğerini doğurdu diyebilirim. Ve ben her ürettiğim şeker kurabiyemde bir diğeri için daha hevesle çalışıyorum. Aldığım siparişlerde de tercih renkleri ,  tema şekilleri ile ilgili özel bir istek varsa uygulumaya çalışıyorum. Bu şekilde hem kendim şeker şeker mutluluklar yaşıyorum, hem de  ulaştırdığım özel gün sahiplerine şeker kurabiyeli katkıda bulunuyorum:):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder