1 Aralık 2013 Pazar

  
 MERHABA ARKADAŞLAR!

 Çocukların en heyecanlı anlarından biridir doğum günü partileri...

 Doğum günü hazırlığında öncelikle tema seçmek gerekiyor tabi ki...

 Ben de Ceren- Burak kuzenler için hazırladığım kombinleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ve bizim minikler temalarının  "MİNİ - MİKİ FARE" olmasını istediler.

Ceren ; "siyah puantiyeli kırmızı kabarık tütüsü ve aynı formattaki cicili tacıyla  tam bir Mini Fare,

Burak da aynı formattaki tişörtü ve siyah pantalonuyla tam bir Mini Fare oldu.

Onlara hazırladığım cicilerle , mutluluklarını paylaşmak da benim gurur kaynağımmm!!!:)
  

  MUTLU YILLAR CEREN- BURAK KUZENLER!!!
 
 


4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, eline yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Rümeysa abla bunlar harika..Ben hazır kıyafetler olduğunu düşünmüştüm. Çok hoş olmuş ya ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim ablacım, el emeği göz nuru hepsi:)

    YanıtlaSil