4 Aralık 2013 Çarşamba
Bebeğimin büyüyüp , bu figürlerin farkında olarak bana fikirler verdiği, eeennn sevdiği temayı seçip beni ona yönlendirdiği günleri umutla bekliyorum. Ve biliyorum ki , her ne kadar ifade edemese de kelimelerle kendini şuanda da artık obir "minik adaaammm".ŞEKER KURABİYElerimi yaparken , renkli renkli görünce heyecanlanıyor yavrummm...O bana izin verdiği sürece KURABİYELERE DEVAAMMMM....
2 Aralık 2013 Pazartesi
benim ŞEKER kurabiyelerimmm
UĞUR BÖCÜKLERİMMM ve TAVŞANLARIMMM
İnsan , iyi şeyler üretmenin tadını alınca , üretmekten vazgeçmek istemiyor.Her seferinde daha bir iştiyakla , heyecanla hazırlanıyor uğraşlarına.Benim ŞEKER kurabiyelerimin üretimi de tam da böyle başladı.Biricik oğlum Kağan'ın ""ilk"" doğum gününe 2 ay kadar var fakat önceden hazırlık amacıyla şeker kurabiye ürünlerine göz gezdirdim. Ve her denememde bir yenisi için heyecanlandım. Özel günler kadar özel olması için sonuna kadar da çaba harcadım.Sonuç? Benim açımdam tatmin edici oldu:) Ardından tema tema çalışmaya başladım.Her bir çeşit, hayal dünyamdan ve örnek aldıklarımdan katkılarla bir diğerini doğurdu diyebilirim. Ve ben her ürettiğim şeker kurabiyemde bir diğeri için daha hevesle çalışıyorum. Aldığım siparişlerde de tercih renkleri , tema şekilleri ile ilgili özel bir istek varsa uygulumaya çalışıyorum. Bu şekilde hem kendim şeker şeker mutluluklar yaşıyorum, hem de ulaştırdığım özel gün sahiplerine şeker kurabiyeli katkıda bulunuyorum:):):)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





